קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת חגב

עוגת חגב
עוגת חגב יכולה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 745 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 40 גרם שומן. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, סודה לשתיה, תמצית מנטה, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -40 דקות. מתכונים דומים: עוגת חגב, עוגת חגב פאדג, ו עוגת חגב של ג'ודי.

הוראות

1
הפוך את המילוי: להביא את החלב לרתיחה בסיר בינוני על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לטאטא את הסוכר מגורען, קורנפלור, תמצית מנטה, ביצה חלמון ביצה בקערה בינונית עמיד עד חלקה. בהדרגה לטאטא חצי חלב חם לתוך תערובת הסוכר, ואז לחזור למחבת עם החלב שנותר. להפחית את החום בינוני נמוך לבשל, לטאטא כל הזמן, עד התערובת רותחים ומתעבה, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תמצית מנטהתמצית מנטה
סוכרסוכר
עמילן תירסעמילן תירס
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
3
העברה לקערה (זן דרך מסננת בסדר רשת אם זה נראה גבשושי), ולאחר מכן מערבבים את השוקולד הלבן וצבע מאכל ירוק עד שהשוקולד נמס. לחץ על ניילון נצמד ישירות על פני השטח ומקרר עד קר, לפחות 1 שעה. מערבבים בשוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון ירוקצבע מזון ירוק
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
שוקולד לבןשוקולד לבן
שוקולדשוקולד
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מסננתמסננת
קערהקערה
4
הפוך את ציפוי: הכה את השמנת הכבדה, סוכר ממתקים ותמצית מנטה בקערה עם מיקסר על מהירות בינונית עד פסגות בינוניות טופס, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תמצית מנטהתמצית מנטה
שמנת כבדהשמנת כבדה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
להרכיב את העוגה: לשים 1 שכבת עוגה על מגש; להפיץ את המילוי על גבי, לעצור 1/2 אינץ מהקצה. למעלה עם שכבת העוגה השנייה ולחץ למטה בעדינות. למעלה עם הקצפת וצ ' יפס שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
קצפתקצפת
מורחיםמורחים
6
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. מעיל שני מחבתות עוגה עגולות 9 אינץ ' עם תרסיס בישול בשורה התחתונה עם נייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תנורתנור
7
לטאטא את אבקת הקקאו ו 1 1/2 כוסות מים רותחים בקערה בינונית עד חלקה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
לטאטא את הקמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח בקערה גדולה עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
9
מוסיפים את הביצים, שמן צמחי, שמנת חמוצה ווניל ומכים עם מיקסר במהירות בינונית עד חלקה, על 1 דקה. להפחית את מהירות המיקסר נמוך; לנצח בתערובת הקקאו בזרם יציב עד רק בשילוב, ולאחר מכן לסיים ערבוב עם מרית גומי. (הבלילה תהיה דקה.)
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
אבקת קקאואבקת קקאו
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
בלנדרבלנדר
10
מחלקים את הבלילה בין המחבתות מוכנות להקיש על המחבתות נגד הדלפק כדי לעזור הבלילה להתיישב.
11
אופים עד שקיסם מוכנס לאמצע יוצא נקי, 30 עד 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
12
להעביר מדפים ולתת מגניב 10 דקות, ואז להפעיל סכין סביב קצה המחבתות ולהפוך את העוגות על המדפים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
13
הסר את הקלף. לקצץ את צמרות העוגות עם סכין משונן ארוך כדי להפוך אותם ברמה,אם תרצה.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3(חוֹרֶף)מיני שוקולד צ'יפס, בתוספת יותר לציפוימיני שוקולד צ'יפס, בתוספת יותר לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים3(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1גדולביצה, בתוספת 1 חלמון ביצהביצה, בתוספת 1 חלמון ביצה3largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1זרוקצבע מאכל ירוקצבע מאכל ירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם כבד קרקרם כבד קר0(יכול להיות או להרחיק)תמצית מנטהתמצית מנטה1(יכול להיות או להרחיק)תמצית מנטהתמצית מנטה11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותק (תהליך טבעי או הולנדי)אבקת קקאו לא ממותק (תהליך טבעי או הולנדי)2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לבן, קצוץ דקשוקולד לבן, קצוץ דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת