קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות28
ציון בריאות4
מגזין

מטבל עגבניות וארטישוק פרובנס

מטבל עגבניות וארטישוק פרובנס
מטבל עגבניות וארטישוק פרובנס עשוי להיות בדיוק הארוחה שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 172 קלוריות , 7 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן . תמורת 78 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 28 מנות סועדים. מתכון זה מבית Allrecipes דורש פיתות בגריל, גבינת פרמזן, פלפל קצוץ ויוגורט יווני דל שומן דאנון אויקוס. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 39% . הציון הזה גרוע למדי. נסו את מטבל ארטישוק סרטנים של ג'ואי עגבניות , מטבל ארטישוק חם ועגבניות מיובשות , ורביולי גבינה מטוגנת עם רוטב פלפל עגבניות ומטבל צלפים ארטישוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד ארטישוק, יוגורט, גבינת פרמזן, ארוגולה, עגבניות מיובשות, שום ופלפל. מקררים לפחות שעה לפני ההגשה כדי שהטעמים יתמזגו.
מרכיבים שתצטרך
לציפוי כל המבורגרלציפוי כל המבורגר
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
2
מגישים עם משולשי פיתה בגריל או צ'יפס פיתה.
מרכיבים שתצטרך
פיתות צ ' יפספיתות צ ' יפס
שילוב של ה-2שילוב של ה-2

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Moet & Chandon White Star (). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-14 דולר.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.