קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת יונק הדבש

עוגת יונק הדבש
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 687 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 38 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לך סודה לשתיה, ביצים, אננס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 5 דקות. נסו עוגת יונק הדבש, עוגת יונק הדבש, ו עוגת יונק הדבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את העוגה: מחממים את התנור ל 350 מעלות F. חמאה שני מחבתות עוגה עגולות 8 אינץ ' וקו עם נייר קלף. חמאה על הקלף ואבק עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תנורתנור
2
מורחים את הפקאן על תבנית אפייה ואופים עד ריחני קלוי, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
בואו להתקרר מעט, ואז בערך לקצוץ. לזרוק עם בננות, אננס וקמח 1/2 כוס בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
בננהבננה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
לטאטא את הנותרים 2 1/4 כוסות קמח, קינמון, אגוז מוסקט, זנגביל, סודה לשתייה ומלח בקערה. הכה את הביצים וסוכר מגורען בקערה נפרדת עם מערבל במהירות גבוהה עד עבה וקל, 5 דקות. בהדרגה להכות בשמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
שמן צמחישמן צמחי
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מפזרים את תערובת הקמח על תערובת הביצה, ולאחר מכן לקפל בעדינות כדי להפוך את הבלילה עבה. מקפלים בתערובת הפקאן-פירות, ולאחר מכן להעביר את הבלילה למחבתות מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פירותפירות
פקאניםפקאנים
ביצהביצה
6
אופים עד שהעוגות מוצקות וקיסם שיניים מוכנס לאמצע יוצא נקי, 50 עד 55 דקות. מגניב במחבתות על מתלה, 25 דקות, ואז להפוך את העוגות על המדף כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
הפוך את הציפוי: לנצח את גבינת שמנת בקערה גדולה עם מיקסר עד רך, ולאחר מכן בהדרגה להכות את החמאה עד בשילוב. לנפות את הסוכר ' ממתקים על תערובת גבינת שמנת ופעימה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
8
מוסיפים את גרידת הלימון ווניל ומכים עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
ונילוניל
9
מניחים שכבת עוגה אחת על צלחת הגשה.
10
מורחים על מחצית הציפוי על גבי, ולאחר מכן לכסות עם שכבת העוגה השנייה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
11
מורחים את הזיגוג הנותר מעל וצדדים של העוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
12
צילום: סטפני פולי

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3בננות בשלות, קצוצותבננות בשלות, קצוצות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת כל), בטמפרטורת החדרחבילות גבינת שמנת כל), בטמפרטורת החדר3largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, ועוד לאבקקמח לכל מטרה, ועוד לאבק4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות פקאןחתיכות פקאן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי קצוץ דקאננס טרי קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)12ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה ללא מלח, עבור משומןחמאה ללא מלח, עבור משומן12(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, קוביות, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, קוביות, בטמפרטורת החדר11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות