קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 50 דק.
מנות10
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת פירות / קרם חיטה: Presnitz / Budino di Avena

עוגת פירות / קרם חיטה: Presnitz / Budino di Avena
עוגת פירות / קרם חיטה: Presnitz / Budino Di Avena דורש על 3 שעות ו-50 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל קינוח שמגיש 10. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 738 קלוריות. לך לחנות ותביא דומדמניות, סוכר, צימוקים ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. עם כפית מתכונים דומים: עוגת פירות / קרם חיטה: Presnitz / Budino Di Avena, AVENA DRINK (AVENA COLOMBIANA), ו עוגת ורוד פיסטולה שוקולד Budino.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את הקמח, חמאה, 1 ביצה, 1 חלמון, הסוכר, ללוש את התערובת, וליצור את התערובת לתוך כדור. לכסות ולתת לשבת במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה נפרדת, לשלב 1 חלמון ביצה, הצימוקים, אגוזי מלך, צנוברים, קליפות מסוכרות, פירורי לחם, ציפורן, אגוז מוסקט וקינמון ומערבבים היטב. להפריש במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים התנור ל 425 מעלות F.
4
מגלגלים את הבצק עד 1/4 אינץ ' בעובי עם מערוך ומניחים את מילוי האגוז והפרי באמצע הבצק. מקפלים את הבצק לשניים, צובטים את הקצוות, ומברישים את החלק החיצוני של הבצק עם שאר החלמון, מוכים.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים בתנור במשך 40 דקות.
6
מחממים התנור ל 475 מעלות F.
7
מניחים את התפוחים בתבשיל, מה שהופך באר במרכז החתיכות. ממלאים את הבאר במרמלטה, מפזרים את התפוחים בסוכר, מנקדים בחמאה ואופים בתנור במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
בסיר כבד תחתית, לשלב סוכר 1 כוס מים ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את דומדמניות, ומלח, ומבשלים על חום גבוה במשך 20 דקות, עד פירות יער הם מכרז אבל לא מתפרקים והנוזל צמצם עקביות syrupy.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4תפוחים, cored וחותכים לחתיכותתפוחים, cored וחותכים לחתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, לחתוך לחתיכותחמאה, לחתוך לחתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקליפה כתומה מסוכרת קצוצהקליפה כתומה מסוכרת קצוצה1צביטהקמצוץ קינמוןקמצוץ קינמון2pintsדומדמניותדומדמניות1ביצה ו -3 חלמוניםביצה ו -3 חלמונים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1צביטהקמצוץ אגוז מוסקט מגורד טריקמצוץ אגוז מוסקט מגורד טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוברים קצוציםצנוברים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים, rehydrated ב 1/4 כוס רוםצימוקים, rehydrated ב 1/4 כוס רום1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן