קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת פקאן בטטה

עוגת פקאן בטטה
עוגת פקאן בטטה יכולה להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 50 גרם של שומן, וסך הכל 738 קלוריות. אם יש לכם קרום פאי בלתי-עטוף, מלח, תמצית ונילן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 34%. נסו פעמיים אפוי בטטה בטטה קליפות עם פקאן Streusel (akan Individual Sweet Potato תבשיל), פאי פקאן בטטה סופגניות עם דגני פקאן קראנץ קלויים, ו עוגת בטטה מוארת עם קרום פקאן מתוק ומלוח (ללא גלוטן, פחמימות נמוכות!) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
2
הכן בצק לפאי אינץ ' אחד 9. מקררים עד שמוכנים לאפות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפלים אדומים קלויים קצוצים או 1 צנצנת (2 אונקיות) פימיינטוס, סחוטים1/4 כוס פלפלים אדומים קלויים קצוצים או 1 צנצנת (2 אונקיות) פימיינטוס, סחוטים
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
3
מערבבים יחד את החמאה, תפוחי אדמה מתוקים, ביצים, סוכר חום, ג ' ינג ' ר, קינמון, אגוז מוסקט, וניל, מלח, סירופ תירס וחלב מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
1 שעועית וניל שלמה1 שעועית וניל שלמה
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי
בֹּטֶןבֹּטֶן
1/4 פאונד פטריות מורל1/4 פאונד פטריות מורל
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר
4
יוצקים מילוי לקרום ומפזרים פקאנים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות פקאןחתיכות פקאן
חטיפי ממתקים מכוסים בשוקולד חמאת בוטניםחטיפי ממתקים מכוסים בשוקולד חמאת בוטנים
5
אופים במשך 40 עד 45 דקות, או עד סכין מוכנס יוצא נקי. להפריש להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
6
הכה יחד קצפת, סוכר וליקר עד פסגות רכות טופס. עוגה עליונה עם קצפת חצאים פקאן.
מרכיבים שתצטרך
אינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון
לימון גומילימון גומי
כל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקטכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקט
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

מרכיבים

3(חוֹרֶף)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ תירס כההסירופ תירס כהה2ביצים, מכותביצים, מכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר אגוזיםליקר אגוזים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקטכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקט3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמבושל ופירה בטטותמבושל ופירה בטטות19 אינץ(9 אינץ') קרום עוגה בלתי מוסווה(9 אינץ') קרום עוגה בלתי מוסווה2(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.