קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת פקאן המזללה

עוגת פקאן המזללה
המתכון פאי אגוזי פקאן מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט סופר צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה 369 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. מתאים ל-8 מנות. אם יש לכם מלח, חצאי פקאן, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. עם כפית ציון של 15% המנה הזאת די גרועה. נסו עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, נזיד צ'ילה ירוק מtocabe מזללה הודית אמריקנית, ו עוגת חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, עם מיקסר על מהירות בינונית גבוהה או עם כפית, להכות ביצים, סוכר, סירופ תירס, חמאה, ומלח עד מעורבב היטב. מערבבים בפקאנים. לגרד תערובת לתוך מאפה unbaked במחבת.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
מחבתמחבת
2
אופים על מתלה תחתון של תנור רגיל 375 או תנור הסעה 350 עד למרכז מתנועע רק מעט כאשר מחבת הוא מזועזע בעדינות, 40 עד 50 דקות. אם הקרום חום מהר מדי (לבדוק לאחר 35 דקות), לכסות את העוגה באופן רופף עם נייר.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
3
בואו עוגה להתקרר על מדף לפחות 1 1/2 שעות.
4
חותכים לפרוסות ומגישים, או צ ' יל אטום עד 1 יום.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.