קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת פרג מאת רון

עוגת פרג מאת רון
אם יש לך בערך 10 דקות לבלות במטבח, עוגת פרג על ידי רון יכול להיות מרהיב חלב חינם מתכון לנסות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 323 קלוריות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד טוב כמו קינוח זול. גשו לסופר וקנו תערובת עוגה, מים, שמן, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מעולה מרהיב ציון של 32%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון חטיפי גרנולה של פרג שקדים לעיסים (גם וריאציה של פרג לימון), זכייה מיני עוגות קוקוס עם קרום זרעי פרג, מילוי צימוקים מוסקט, ציפוי פטרוזיליה עם קוקוס קלוי, פשתן וטופי זרעי פרג, ורדים אורגניים, ו עוגת פרג.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "