קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

עוגת פתית שלג נוצצת

עוגת פתית שלג נוצצת
עוגת פתית שלג נוצצת דורשת על 1 שעה ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap מגיש 12 . מנה אחת מכילה 88 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. אם יש לכם ברק כסף אכיל, זיגוג מוכן לגלגל, זיגוג מלכותי כמות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. , וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: עוגת פתית שלג, עוגת פתית שלג, ו עוגת פתית שלג חג.

הוראות

1
ללוש את הדובדבן מוכן לגלגל עד חלקה, ואז להתגלגל כ עובי 1cm. באמצעות חותכי פתית שלג בגדלים שונים, חותמת 3 צורות פתית שלג.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
2
הניחו את פתיתי השלג על קלף אפייה על משטח שטוח ועזבו את הלילה להתקשות. שמור כל קישוטים ולעטוף בסרט נצמדות.
מרכיבים שתצטרך
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3
למחרת, להכין את הדובדבן המלכותי. זרוק צינור כתיבה לתוך שקית צנרת וכפית בשליש של הדובדבן.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4
מורחים את השאר סביב בסיס העוגה כדי ליצור אפקט snowdrift. פתיתי שלג צינור מתאר על צורות פתיתי שלג לגזור פתיתי שלג צינור בכל רחבי פני השטח של העוגה בגדלים ועיצובים שונים. השאירו 1 hr עד הדובדבן התקשה מעט, ואז מפזרים ברק כסף על העוגה, מבחנה פתיתי שלג ופתיתיתי שלג.
מרכיבים שתצטרך
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
5
באמצעות שאריות ציפוי לבן מוכן לגלגל, עובש אצבעון בגודל תומך פתיתי השלג שלך להישען על. מקם את פתיתי השלג על גבי העוגה. לבסוף, לתקן את כדורי הכסף לזיגוג עם קצת יותר של הדובדבן המלכותי. לסיים בפיזור ניצוצות מעל.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.