קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות14
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת קוקוס בת שש שכבות

עוגת קוקוס בת שש שכבות
ניתן להכין את עוגת הקוקוס שש שכבות המתכון בערך 1 שעה ו 35 דקות. מתכון זה מכין 14 מנות עם 348 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום האם. אם יש לכם חלב חמאה, תמצית ונילן, חמאה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אנשים רבים מאוד אהבו את הקינוח הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 145 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. עם כפית ציון של 34%, המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגת שכבת קוקוס, עוגת שכבת קוקוס, ו עוגת שכבת קוקוס.

הוראות

1
בקערה גדולה, חמאת שמנת וסוכר עד אור רכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים וניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
3
שלב את הקמח, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והמלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם חלב חמאה, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. בקערה גדולה אחרת ועם מכות נקיות מקציפים חלבונים במהירות גבוהה עד שנוצרות פסגות נוקשות; מקפלים בעדינות לבלילה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים לשלושה משומנים ומקומחים 9 אינץ'. מחבתות אפייה עגולות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 350 אפים למשך 25-30 דקות או עד שקיסם יוצא נקי. מגניב במשך 10 דקות;
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
6
הסר מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
7
בסיר גדול שלבו סוכר ועמילן תירס. מערבבים בהדרגה מיץ תפוזים עד לקבלת תערובת חלקה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-גבוהה עד שהם מסמיכים ומבעבעים. מנמיכים את האש; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
עמילן תירסעמילן תירס
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מסירים מהאש. מערבבים כמות קטנה של מילוי חם לביצים; מחזירים הכל לתבנית תוך ערבוב מתמיד. מביאים לרתיחה עדינה; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מסירים מהאש. מערבבים בעדינות את החמאה,קליפת התפוז ותמצית. מגניב לטמפרטורת החדר ללא ערבוב. מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
חלץחלץ
חמאהחמאה
10
לציפוי, בסיר כבד גדול, שלבו את הסוכר, החלבונים, המים, המלח וקרם האבנית על אש נמוכה או דוד כפול על מים רותחים. עם מיקסר נייד, היכו במהירות נמוכה במשך 1 דקה. המשך להכות על אש נמוכה על אש נמוכה עד שהציפוי מגיע ל -160 סופיות, כ -12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
חלבוניםחלבונים
ציפויציפוי
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר
11
יוצקים לקערה של מערבל מעמד כבד; מוסיפים וניל. מקציפים גבוה עד שהציפוי יוצר פסגות נוקשות, בערך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
קערהקערה
12
לפצל כל עוגה לשתי שכבות אופקיות.
13
מניחים שכבה תחתונה על צלחת הגשה; מורחים במילוי 1/3 כוס. חזור על ארבע פעמים נוספות. למעלה עם שכבת העוגה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
14
מורחים ציפוי מעל החלק העליון ודפנות העוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
15
מפזרים קוקוס. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס0(יכול להיות או להרחיק)קרם טרטרקרם טרטר2תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה4ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות11 קילו קישואים,קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2(חוֹרֶף)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגת קוקוס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.