קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קקספי: עוגת קישואים עם ציפוי גבינת שמנת שוקולד

עוגת קקספי: עוגת קישואים עם ציפוי גבינת שמנת שוקולד
חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 481 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. גשו לסופר וקנו סוכר, מלח, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: עוגת קישואים עם ציפוי גבינת שמנת, עוגת קישואים עם ציפוי גבינת שמנת, ו עוגת זוקיני-פקאן עם ציפוי גבינת שמנת.

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 177°. גריז או שני מחבתות עוגה 9 אינץ', או קו שני פחיות מאפין עם כוסות קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה גדולה, לשלב את הקמח, סוכר, מלח, סודה לשתיה ואבקת אפייה.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה קטנה, לשלב את הביצים, שמן, וניל, קינמון, קישואים, קליפת לימון.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים את התערובת הרטובה לתוך החומרים היבשים, רק עד לחלח. מערבבים בעדינות את האגוזים, אם בחרת להוסיף אותם, בשלב זה.
מרכיבים שתצטרך
5
העבירו את הבלילה שלכם למחבתות מוכנות או לספינות קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים במשך 45 עד 60 דקות עבור עוגות, 30 עד 45 דקות עבור עוגות (עד tester קיסם או עוגה מוכנס במרכז יוצא נקי בעיקר).
מרכיבים שתצטרך
7
לאחר שהוצאת מהתנור, תן לעוגות להתקרר במחבתות במשך כ -10 דקות לפני העברה למתלה תיל להתקרר לחלוטין.
8
בזמן שהעוגות מתקררות, תכיני את הציפוי. במערבל דוכן, מקציפים את גבינת השמנת עד שהיא רכה ורכה; מוסיפים את החלב או שמנת, ולאחר מכן את הסוכר של הממת, לאט לאט, עד שהגיע העקביות הרצויה שלך.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את השוקולד המותך אחרון, ומערבבים עד שהוא משולב באופן מלא.
מרכיבים שתצטרך
10
עוגות כפור, או באמצעות שתי עוגות 9 אינץ ' כדי להפוך את עוגת שכבה, או מעל כל עוגה עם מנה בריאה. התשואה הציפוי הוא נדיב למדי, אז אל תפחד לערום אותו גבוה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ריבועים unsweetened שוקולד בייקר כל), נמס (לציפוי)ריבועים unsweetened שוקולד בייקר כל), נמס (לציפוי)0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר קונדיטוריה, מנופה (לציפוי)סוכר קונדיטוריה, מנופה (לציפוי)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (עבור ציפוי)חבילת גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (עבור ציפוי)3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת2(חוֹרֶף)חלב או שמנת (לציפוי)חלב או שמנת (לציפוי)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים (אופציונלי)אגוזי מלך קצוצים (אופציונלי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(על 2 בינוני-גדול) קישואים מגורר, עור על(על 2 בינוני-גדול) קישואים מגורר, עור על