קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםאביב
מגזין

עוגת ריבס מיושנת

עוגת ריבס מיושנת
צריך קינוח צמחוני לקטו אובו? עוגת ריבס מיושנת יכולה להיות מתכון מדהים לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 5 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 265 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. זה יהיה להיט שלך יום האם אירוע. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לך ריבס, ביצה, תמצית ונילן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 17%, וזה לא כל כך מרהיב. עוגת פודינג ריבס מיושנת, עוגת סיר אינסטנט ריבס (עוגת ריבס הפוכה ) - רייצ'ל מבשלת, ו עוגת ריבס מיושנת דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה, חמאת שמנת 1 כוס סוכר.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ביצה; מקציפים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
שלב חלב חמאה ווניל; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
4
שלב קמח, סודה לשתייה ומלח; הוסף לסירוגין עם חלב חמאה/וניל לתערובת המוקרמת. מערבבים ריבס.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
ריבסריבס
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
5
מורחים בתוך 13-ב משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
שלב את יתרת הסוכר עם קינמון; מפזרים מעל הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
סוכרסוכר
7
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 35 דקות או עד לסיום בדיקות העוגה. לציפוי, שלבו את כל המרכיבים; יוצקים מעל ריבועים בודדים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "