קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שוקולד-זנגביל-טופי

עוגת שוקולד-זנגביל-טופי
מנה אחת מכילה 676 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 30 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. אם יש לך קצפת זנגביל, סוכר חום, מולסה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 9 שעות ו-5 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו עוגת זנגביל עם רוטב טופי חמאה רום, עוגת שוקולד-תאריך עם שוקולד דביק טופי זיגוג, ו עוגת שוקולד-תאריך עם שוקולד דביק טופי זיגוג (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
הכן קצפת ג ' ינג ' ר כפי שהורה בשלב 1 של מתכון (באמצעות מצמרר).
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
3
פירורי שוקולד מיקרוגל בקערה בטוחה במיקרוגל ב 1 עד 1 1/2 דקות או עד נמס וחלק, ערבוב במרווחים של 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
4
לנצח סוכר חום וחמאה במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד מעורבב היטב (כ 5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
5
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, מכים רק עד מעורבב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
6
מוסיף שוקולד נמס, פועם רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
7
מנפים יחד את הקמח ואת 5 המרכיבים הבאים. בהדרגה להוסיף תערובת שוקולד לסירוגין עם שמנת חמוצה, מתחיל ומסתיים בתערובת קמח. לנצח במהירות נמוכה רק עד מעורבב לאחר כל תוספת. מערבבים יחד מים חמים והבא 2 מרכיבים. (
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
שוקולדשוקולד
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
8
תערובת יהיה קצף.) בהדרגה מערבבים תערובת מולסה ווניל לתערובת שוקולד רק עד מעורבב. הבלילה כפית לתוך 3 משומן ו floured 8 אינץ מחבתות עוגה עגולות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
מולסהמולסה
ונילוניל
9
אופים ב 350 במשך 25 עד 30 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות על מדפי תיל 10 דקות; להסיר מחבתות כדי מדפי תיל, מגניב לחלוטין (בערך 1 שעה).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
בינתיים, להכין גנאש משיי.
11
מניחים שכבת עוגה 1 על דוכן עוגה או צלחת הגשה.
12
מורחים עם חצי גנאש; מפזרים 1/2 כוס חתיכות טופי. למעלה עם שכבת העוגה השנייה; להפיץ עם ganache הנותרים, ומפזרים 1/2 כוס טופי ביטים. למעלה עם שכבת העוגה שנותרה. כיסוי וצינה 2 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות טופיחתיכות טופי
מורחיםמורחים
13
סיום הכנת קצפת ג ' ינג ' ר כפי שהורה בשלב 2 של מתכון.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
14
מורחים למעלה וצדדים של עוגה עם קצפת רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
מורחיםמורחים
15
מקשטים, אם תרצה.

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך12ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגיות פתיתי שלג זנגבילעוגיות פתיתי שלג זנגביל12ריבס, קצוץ טרי או קפואחמוציות טריותחמוציות טריות3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה12ריבס, קצוץ טרי או קפואמנטה טרייהמנטה טרייה1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת סוכר חום בהירחבילת סוכר חום בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחון טריאגוז מוסקט טחון טרי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי שוקולד semisweetפירורי שוקולד semisweet227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסיביות טופיסיביות טופי2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים12ריבס, קצוץ טרי או קפואקצפת זנגבילקצפת זנגביל12ריבס, קצוץ טרי או קפואGanache משייGanache משיי