קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות69
מגזין

עוגת שוקולד פקאן בורבון

עוגת שוקולד פקאן בורבון
עוגת שוקולד בורבון פקאן עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %79 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 12507 קלוריות, 154 גרם חלבון ו 693g של שומן כל אחד. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לכם פירור שוקולד למחצה, קליפות עוגה, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור חג ההודיה. וזה די טוב. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגות פאי פקאן בורבון שוקולד עם ציפוי פקאן חמאה, ו עוגת פקאן בורבון שוקולד.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.