קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות11
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת תות בסגנון דרומי

עוגת תות בסגנון דרומי
עוגת תות בסגנון דרומי יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 11 מנות. עם 742 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 38 גרם של שומן כל אחד. 258 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם חמאה, קוקוס, ג'לי תות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגת נישואין בסגנון תות, לחם תירס בסגנון דרומי, ו לחם תירס בסגנון דרומי (מתכונים דומים).

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)x בלוק גבינת שמנת, מרוכךx בלוק גבינת שמנת, מרוכך4x ביציםx ביצים11ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל ורודצבע מאכל ורוד4(יכול להיות או להרחיק)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קופסאות אבקת סוכרקופסאות אבקת סוכר1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח עולה עצמיקמח עולה עצמי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים טריים, קצוץ דקתותים טריים, קצוץ דק4תותים פרוסים xתותים פרוסים x85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)x חבילת תות ג'ליx חבילת תות ג'לי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר ממותקקוקוס מגורר ממותק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה לא מלוחה, מרוכךמקל חמאה לא מלוחה, מרוכך11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב524אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)x תיבת תערובת עוגה לבנה (ללא פודינג)x תיבת תערובת עוגה לבנה (ללא פודינג)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי