קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת תפוחים עם גבינת שמנת

עוגת תפוחים עם גבינת שמנת
והוא מספק כ 6 מנות . מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 44 גרם של שומן, וסך הכל 763 קלוריות. אם יש לך ציפורן טחון, צימוקים, קינמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 27% המנה הזאת לא משהו. נסו עוגת תפוחים עם ציפוי גבינת שמנת, עוגת רסק תפוחים עם ציפוי גבינת שמנת, ו עוגת קישואים עם ציפוי תפוחים גבינת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. חמאה 8 אינץ ' מרובע מתכת תבנית אפייה ואבק קל עם קמח, רועד את כל עודף.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה, לטאטא יחד קמח, סודה לשתיה, קינמון,allspice, מלח וציפורן; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
קרם חמאה וסוכרים בקערה של מיקסר חשמלי, פועם במהירות גבוהה עד רכות, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
מוסיפים ביצה ומכים היטב עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
מערבבים רסק תפוחים במהירות נמוכה, ולאחר מכן להוסיף תערובת קמח, ערבוב במהירות נמוכה עד incorporated. מערבבים אגוזים וצימוקים. לגרד את הבלילה לתוך מחבת מוכן ואופים 40 דקות, עד בודק עוגה מוכנס במרכז יוצא נקי.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
6
תן לעוגה להתקרר לחלוטין במחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הפוך ציפוי: מקציפים גבינת שמנת וחמאה יחד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
חמאהחמאה
8
מוסיפים סוכר ותמצית וניל ומערבבים עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
סוכרסוכר
9
מורחים ציפוי על עוגה מקורר לחתוך 6 חתיכות.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים, טמפרטורת החדררסק תפוחים, טמפרטורת החדר11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים11 קילו קישואים,כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך1גדולביצה, טמפרטורת החדרביצה, טמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע1צביטהקמצוץ של ציפורן טחוןקמצוץ של ציפורן טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1stickחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים