קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוף אדום תאילנדי קארי

עוף אדום תאילנדי קארי
המתכון עוף אדום תאילנדי קארי מוכן תוך כ 50 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל הודי. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 595 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. אם יש לכם פילה ירך עוף, בזיליקום, שמן בוטניםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. מתכונים דומים: קארי אדום תאילנדי עם ירקות, עוף בקארי אדום תאילנדי, ו עוף תאילנדי קארי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרקוס הובר Obere Steigen Gruner Veltliner. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
צהוב בהיר עם גוונים ירוקים. פלפל על האף, רמזים של תבלינים האופייניים Grüner Veltliner, עשבי תיבול ארומטיים ופירות צהובים. צפוף ומורכב על החיך, פוטנציאל הזדקנות מבטיח.