קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

עוף אפוי ואורז

עוף אפוי ואורז
עוף אפוי ואורז עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 373 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם חזה עוף, עגבניות משומר, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו עוף אפוי ואורז, עוף מטוגן אפוי ואורז, ו עוף אפוי עם ברוקולי ואורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 F. בקערה גדולה, משלבים את האורז, העגבניות והמיצים שלהם, מרק, מיץ תפוזים, פטרוזיליה, בצל, שום, כמון, 3/4 כפית מלח, 1/4 כפית של הפלפל השחור, והפל האדום (אם משתמשים).
מרכיבים שתצטרך
2
העברה לתבנית אפייה 9-by-13 אינץ'. יש לשטוף את העוף יבש לטפוח. מתבלים עם שאר המלח והפלפל. נסטלו את חתיכות העוף בין תערובת האורז. מכסים את המנה בחוזקה בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים עד העוף מבושל דרך, כ -35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהתנור.
5
בואו לעמוד במשך 5 דקות. כפית את האורז ועוף לתוך קערות בודדות.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים פטרוזיליה נוספת.טיפ: מקל עם אורז גרגר ארוך רגיל במתכונים הכוללים כמה טעמים אחרים. שמור זנים ארומטיים של אורז, כמו basmati ויסמין, עבור אותם לילות כאשר אתה רוצה קל, צלחת בצד טעים זה מרשים בכוחות עצמו.
מרכיבים שתצטרך