קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

עוף בגריל, בצל אדום, קבב נענע עם סלט יווני

עוף בגריל, בצל אדום, קבב נענע עם סלט יווני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל עוף בגריל, בצל אדום, קבב מנטה עם סלט יווני. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 345 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חצאי חזה עוף, אורגנו, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוף בגריל, בצל אדום, קבב נענע עם סלט יווני, קבב עוף יווני בגריל עם רוטב מנטה-פטה, ו סלט אבוקדו ועוף בגריל יווני עם רוטב יווני.

הוראות

1
מערבבים עוף, 2 כפות שמן, שום, נענע, אורגנו, מלח ופלפל בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
אורגנואורגנו
שוםשום
פלפלפלפל
מנטהמנטה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו להשרות 30 דקות.
3
להקציף הנותרים 2 כפות שמן ומיץ לימון בקערה קטנה כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
הכן ברביקיו (חום בינוני-גבוה). משוך את עלי נענע גדולים מגבעולים. עוף חלופי, בצל ועלי נענע על שיפודים; מפזרים מלח ופלפל. גריל עד עוף הוא רק מבושל דרך, מפנה ו צולה מדי פעם עם תערובת שמן לימון, על 9 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מנטהמנטה
עוף שלםעוף שלם
לימוןלימון
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
5
מגישים סלט יווני לצד.

יין מומלץ: Asyrtiko, Agiorgitiko, Moschofilero

יווני בתפריט? נסה זיווג עם Assyrtiko, Agiorgitiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Thymiopoulos Atman Assyrtiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
Thymiopoulos Atma Assyrtiko
Thymiopoulos Atma Assyrtiko
מינרליות אינטנסיבית וטעמי הדר תוססים. גוף קל עד בינוני עם חומציות גבוהה וגימור מתמשך. זוגות היטב עם פירות ים, סלטים, דגים, עופות ובשר לבן, פירות.