קושיקשה
מוכן ב31 דק.
מנות31
ציון בריאות4
מגזין

עוף בוטנים תאילנדי

עוף בוטנים תאילנדי
המתכון עוף בוטנים תאילנדי יכול לספק הכמיהה האסייתית שלך בסביבה 31 דקות. מתאים ל-31 מנות. מנה אחת מכילה 58 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פרח ברוקולי, מים, מרק עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו עוף בוטנים תאילנדי, עוף בוטנים תאילנדי, ו עוף בוטנים תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 2 כף. רוטב במחבת גדולה על חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עוף; מבשלים ומערבבים 5 דקות. או עד שנסיים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
מערבבים ב הנותרים רוטב, מים, מרק, רוטב סויה וחמאת בוטנים. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
רוטב סויהרוטב סויה
מרקמרק
מיםמים
4
תוסיף ספגטי. כיסוי; מבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
5
מוסיפים ירקות; מערבבים קלות. מבשלים, מכוסה, 4 עד 6 דקות. או עד שספגטי יהיה רך.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ספגטיספגטי

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.