קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות12
מגזין

עוף במרינדה ג'לפנו-ליים

עוף במרינדה ג'לפנו-ליים
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? עוף במרינדה Jalapeno-Lime יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 10 מנות עם 233 קלוריות, 25 גרם חלבון ו-3 גרם שומן כל אחת. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. אם יש לכם מיץ ליים, בצל, כמון טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 58%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: ג'לפנו וליים כרוב טוסטדה, חזה עוף בגריל במרינדה עם סלסת אבטיח-ג'לפנו, ועוף ג'לפנו ליים.

הוראות

1
בכוס מדידה של 4 כוסות, מערבבים את תשעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
נטיפי הודו צלוייםנטיפי הודו צלויים
2
יוצקים 2 כוסות לתוך שקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; להוסיף עוף. אטום שקית והפוך למעיל; מקררים 2-4 שעות. מכסים ומקררים את יתרת המרינדה לטיסה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידיות ארוכות, מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. צולים עוף, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 אינץ' מהאש במשך 4-6 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר מצביע על 170 מעלות, תוך כדי התבלין תכופות במרינדה השמורה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Blann de Bleu Cuvee Mousseux עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.