קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

עוף בסגנון תאילנדי עם אטריות

עוף בסגנון תאילנדי עם אטריות
עוף בסגנון תאילנדי עם אטריות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 471 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן כל אחד. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חלב קוקוס, פלפל צ'ילה, בזיליקום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסיד אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת אוכל מלאך ליים עם זיגוג ליים ופיסטוקים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 50%. ציון זה מוצק. נסו עוף מאודה בסגנון תאילנדי עם אטריות, בשר בקר בסגנון תאילנדי עם אטריות, ו אטריות צבעוניות בסגנון תאילנדי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את שמן השומשום ושמן הירקות בווק גדול על אש גבוהה. מטגנים את הבצל, הג ' ינג 'ר ופלפל הצ' ילי, תוך ערבוב מתמיד עד שהבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שמן שומשוםשמן שומשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
2
מוסיפים רצועות עוף, מיץ ליים, רוטב סויה, בזיליקום וכוסברה. מבשלים תוך ערבוב מתמיד עד שחתיכות העוף מזהיבות ומבושלות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
מכרזי עוףמכרזי עוף
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
באזיל!באזיל!
3
יוצקים פנימה את חלב הקוקוס ומביאים לרתיחה. מערבבים יחד את עמילן התירס והמים; מערבבים לתוך הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
עמילן תירסעמילן תירס
רוטברוטב
מיםמים
4
מניחים להתבשל במשך 10 דקות, או עד להסמכה.
5
בינתיים משרים אטריות במים חמים למשך 3 דקות. הביאו סיר מים גדול לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מוסיפים אטריות ספוגות, ומבשלים 3 דקות, או עד שהם רכים; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
7
מגישים את תערובת העוף על אטריות, ומקשטים בטוויסט ליים וזילוף שמנת.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
פסטהפסטה
קרםקרם
לייםליים

ציוד

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,שורש זנגביל טחוןשורש זנגביל טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1סיד, חתוך לחתיכות.סיד, חתוך לחתיכות.2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 קטן) בצל קצוץ(1 קטן) בצל קצוץ1פלפל צ'ילה אדום טרי, זרע וקצוץפלפל צ'ילה אדום טרי, זרע וקצוץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אטריות אורז מיובשותחבילת אטריות אורז מיובשות4חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-חתוכים לרצועותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-חתוכים לרצועות11 קילו קישואים,רוטב סויה כההרוטב סויה כהה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן