קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

עוף ברביקיו שובב

עוף ברביקיו שובב
המתכון להישאר-עוף ברביקיו חצוף יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. מנה זו מכילה סביב 38 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 299 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מושלם עבור יום האב. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך שמן זית, בצל, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד מולסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תערובת עוגיות מולסה כקינוח. נסו עוף ברביקיו שובב וגרוס, קציצות ברביקיו שובבות, ו צלעות ברביקיו עסיסיות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. הגפן הישן חלק גדול זינפנדל עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
גפן גדול וחלק זינפנדל
גפן גדול וחלק זינפנדל
Zinfandel חלק גדול נפתח עם ניחוחות מתפרצים של דובדבן שחור חושני, blackberry, fig, ו framboise. קוקוס קלוי, וניל טהיטי, רמזים של שמיר מעושן להרים מהכוס, כתוצאה מהזדקנות אלון אמריקאי. משיי חלק על החיך עם טעמים של בויזנברי, הפחתת רימונים דומדמניות אדומות ברכה אותך בלגימה הראשונה. על אמצע החיך, הערות טריות של קוקוס ווניל שעועית לצוף ולהשאיר אותך עם גימור מאוזן.הצמד את היין הזה עם סיכות ברביקיו האהובות עליך - אנו מציעים צלעות גב תינוק פיקנטי