קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

עוף דרומי וכופתאות

עוף דרומי וכופתאות
המתכון הדרומי עוף כופתאות יכול להתבצע בסביבות 1 שעה ו 45 דקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 59 גרם חלבון, 33 גרם שומן, ובסך הכל 778 קלוריות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. מתכון זה מכלמתכונים יש 81 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. אם יש לכם פלפל גרוס, בצל, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון 67%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוף וכופתאות בסגנון דרום, עוף וכופתאות בסגנון דרום, ו דרום סגנון עוף & כופתאות.

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל ומבשלים עד שהבצל התרכך והפך לשקוף, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מניחים את חזה העוף לתוך הסיר, בצד העור כלפי מטה.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
יוצקים פנימה את מרק העוף, ומספיק מים כדי לכסות את השדיים. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, ואז מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהעוף מתחיל ליפול מהעצם, בערך 1 שעה. לאחר הבישול מוציאים את חזה העוף מהסיר.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מרק עוףמרק עוף
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
עצםעצם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
הסר וזורק את העור והעצם; אפשר לבשר להתקרר, ואז לקרוע לגושים בגודל ביס.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
5
בזמן שחזה העוף רותח, הכינו את בצק הכופתאות על ידי הקצפת הקמח, אבקת האפייה ו -1 1/2 כפיות מלח יחד בקערת ערבוב. עבדו את קיצור הירקות בעזרת האצבעות עד שהתערובת דומה לקמח תירס גס. יוצרים באר באמצע ויוצקים פנימה את החלב. מערבבים יחד עד שנוצר בצק נוקשה. הופכים על משטח מקומח, ולשים עד לקבלת תערובת חלקה. יוצרים את הבצק ל -12 חלקים ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קיצור ירקותקיצור ירקות
חזה עוףחזה עוף
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח תירסקמח תירס
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
6
לאחר שגרסתם את העוף, ערבבו את קרם מרק העוף, 2 כוסות מים, מלח, פלפל ועוף מגורר חזרה לסיר. מחזירים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. זרוק את הכופתאות למרק המבעבע אחת אחת כדי למנוע מהן להידבק זו לזו. מכסים, מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים עד שהכופתאות נפוחות וכבר אינן בצקיות במרכז, 10 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
גרוס עוףגרוס עוף
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
מרקמרק
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי בדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. ה. ריזלינג עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה הוא אידיאלי עבור אוכל חריף במיוחד אסייתי פיקנטימטבח, חומציות האור ורעננה הוא כזה שהוא עשוי להיות נהנה בכוחות עצמו.