קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

עוף הקאו-מן-גאי של נונג.

עוף הקאו-מן-גאי של נונג.
אם יש לכם רוטב סויה, מרק עוף, פלפלים צ'ילי תאילנדי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אורז יסמין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז שקדים טבעי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: עוף קאו סוי, עוף קאו סוי, ו Ca Phe Sua Nong (קפה חם וייטנאמי) מתכון-סגנון קמפינג.

הוראות

1
מרתיחים מים בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מניחים עוף, שום, זנגביל, מלח, וסוכר בסיר. חזור לרתיחה ולתת להתבשל במשך 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
הסר עוף, לכסות כדי לשמור על חום, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
מחממים שמן קוקוס בסיר אורז או בסיר בעל תחתית כבדה עם מכסה; מבשלים ומערבבים שום, שאלוט, זנגביל ועלי פנדה עד להזהבה וארומטית.
מרכיבים שתצטרך
שמן קוקוסשמן קוקוס
שאלותשאלות
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סיר אורזסיר אורז
סירסיר
5
יוצקים אורז לתוך סיר אורז או סיר; מערבבים כדי מעיל בשמן. מערבבים במרק עוף ולהגדיר את מחזור סיר האורז. אם באמצעות סיר, להביא אורז לרתיחה, לכסות, להפחית את החום נמוך, ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סיר אורזסיר אורז
סירסיר
6
מערבבים ג ' ינג 'ר, צ' ילי תאילנדי אדום, פולי סויה מותסס, שום כבוש, חומץ לבן, ורוטב סויה במעבד מזון או בבלנדר. דופק עד נוזלי, אבל לא חלקה במרקם.
מרכיבים שתצטרך
שום כבוששום כבוש
חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק
רוטב סויהרוטב סויה
פולי סויהפולי סויה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
7
עוף Debone ולחתוך לחתיכות 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
8
מניחים חתיכות עוף מעל אורז מבושל כדי לשרת. למעלה עם רוטב (או לשרת רוטב בצד) ומקשטים עם מלפפונים וכוסברה. תהנו!
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
אורז מבושלאורז מבושל
מלפפוןמלפפון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
רוטברוטב

מרכיבים

3עלי pandan (אופציונלי)עלי pandan (אופציונלי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן קוקוסשמן קוקוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשורש ג'ינג'ר קצוץשורש ג'ינג'ר קצוץ1ראששום כבוששום כבוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים, קצוצים בערך זנגבילקלופים, קצוצים בערך זנגביל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז יסמין לא מבושלאורז יסמין לא מבושל11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלוט קצוציםשאלוט קצוצים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דקרוטב סויה דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפולי סויה מותססיםפולי סויה מותססים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4פלפל צ'ילה תאילנדי אדוםפלפל צ'ילה תאילנדי אדום2בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן1קילוגרם1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות