קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות5
ציון בריאות28
מגזין

עוף וכופתאות עם ירקות

עוף וכופתאות עם ירקות
כופתאות עוף עם ירקות דורש בערך 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. במנה עיקרית זו יש 537 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. אם יש לכם חמאה, מרק עוף, פפריקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 95 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. וזה אדיר. נסו עוף וכופתאות עם ירקות, עוף מבושל איטי וירקות עם כופתאות, ו ירקות וכופתאות ריקוטה Herbed (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי 4 ליטר או בסיר, להמיס חמאה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים עוף, בצל, סלרי ושום; מבשלים 7 עד 12 דקות, ערבוב מדי פעם, עד עוף הוא כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים ירקות מעורבים קפואים, מרק, פטרוזיליה, תיבול עוף, מלח ופלפל; לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מעורביםירקות מעורבים
תיבול עופותתיבול עופות
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה
מרקמרק
4
חום לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. בקערה קטנה, מערבבים חלב וקמח עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים לתערובת עוף; מבשלים ומערבבים עד תערובת רותחים ומתעבה. להפחית את החום לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
6
להפריד בצק לתוך 5 ביסקוויטים.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
בצקבצק
7
חותכים כל ביסקוויט לרבעים. מסדרים חתיכות ביסקוויט באופן שווה על גבי תערובת עוף; מפזרים פפריקה. מכסים בחוזקה; לבשל 30 עד 35 דקות או עד ביסקוויטים הם רכים וכבר לא בצקי.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות289אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Can Pillsbury ® Grands! ביסקוויטים לחמאה במקרר ® Homestyle (5 ביסקוויטים)Can Pillsbury ® Grands! ביסקוויטים לחמאה במקרר ® Homestyle (5 ביסקוויטים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף Progresso® (מתוך 32-oz קרטון)מרק עוף Progresso® (מתוך 32-oz קרטון)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצה או 3 כפיות פתיתי פטרוזיליהפטרוזיליה טרייה קצוצה או 3 כפיות פתיתי פטרוזיליה3ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,צווארי עוףצווארי עוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקית ענקית ירוקה ® ירקות מעורבים קפואיםשקית ענקית ירוקה ® ירקות מעורבים קפואים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות ירכיים עוף ללא עור, לרבעיםללא עצמות ירכיים עוף ללא עור, לרבעים