קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות45
מגזין

עוף ותפוחי אדמה צלויים בעשב כפול

עוף ותפוחי אדמה צלויים בעשב כפול
עוף צלוי פעמיים עשב ותפוחי אדמה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 640 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם עוף צלוי, מלח, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: ירכיים עוף צלוי עשב עם תפוחי אדמה, עוף צלוי עם לימון ועשב ותפוחי אדמה., ו עוף צלוי עם עשבי שום עם תפוחי אדמה, גזר ובצל.

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
2
להסיר ולהשליך את הקרביים והצוואר מעוף. יש לשטוף את העוף במים קרים; לטפוח יבש. לקצץ עודף שומן. החל בחלל הצוואר, לשחרר את העור מן השד ומקלות תיפוף על ידי הוספת אצבעות, בעדינות דוחף בין העור לבשר.
מרכיבים שתצטרך
3
שלב 2 כפות אורגנו קצוץ שיני שום. לשפשף תערובת תיבול תחת עור עוף משוחרר ומקלות תיפוף. בזהירות למקם עלים בזיליקום תחת עור משוחרר. לקשור את הקצוות של הרגליים עם חבל. להרים את קצות הכנפיים למעלה ושוב לאחור; טאק תחת עוף.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים עוף, השד בצד למעלה, על מחבת מטאטא מצופה ספריי בישול. לנקב את העור מספר פעמים עם מזלג בשר. מסדרים תפוחי אדמה על מתלה סביב עוף. מעיל את העוף ותפוחי אדמה עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים את העוף ותפוחי האדמה עם 1 כף אורגנו, מלח ופלפל. הכנס מדחום בשר לתוך החלק הבשרני של הירך, וודא שלא לגעת בעצם.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים ב 450 במשך 30 דקות. הפחת את טמפרטורת התנור ל-350 (אל תסיר עוף מהתנור); אופים 45 דקות נוספות או עד שמדחום רושם 18
מרכיבים שתצטרך
7
לכסות את העוף באופן רופף עם נייר; לתת לעמוד 10 דקות. להיפטר מהעור.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר עוף מחבת; מניחים על מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים עם תפוחי אדמה קלויים.
מרכיבים שתצטרך