קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

עוף טיקה מסאלה של הכומר ריאן

עוף טיקה מסאלה של הכומר ריאן
עוף טיקה Masalan של הכומר ריאן נטול גלוטן, מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 24 גרם חלבון 37 גרם של שומן, וסך הכל 748 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לך אורז בסמטי, חמאה, חזה עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: הפסטה קרבונרה של הכומר ריאן, קציץ הבשר הקייג'ון של הכומר ריאן, ו הלזניה המקסיקנית של הכומר ריאן.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Laurenz V לשיר Gruner Veltliner. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Laurenz V שירה Gruner Veltliner
Laurenz V שירה Gruner Veltliner
זר פירות אטרקטיבי מאוד מניב ניחוחות תפוח, אפרסק והדר יחד עם spiciness Veltliner טיפוסי ומגע של פלפל לבן. החיך הרך והעסיסי נתמך על ידי חומציות עדינה. זה שר על החיך!