קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

עוף טריאקי אפוי

עוף טריאקי אפוי
עוף טריאקי אפוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 27 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 256 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל טחון, מים, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. . זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל יפני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 38%. נסו עוף טריאקי אפוי, עוף טריאקי אפוי, ו עוף טריאקי אפוי וברוקולי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.