קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 4 דק.
מנות2
ציון בריאות41
מגזין

עוף כוסברה מילנזי עם ראיטה

עוף כוסברה מילנזי עם ראיטה
עוף כוסברה Milanese עם Raita עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה עד 67 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 662 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם חרדל דיז'ון, חמאה, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היוגורט היווני רגיל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Meyer Lemon - יוגורט יווני עוגה יבשה עם ציפוי שוקולד-יווני יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: עוף כוסברה עם מנגן, עוף קארי אפוי עם עגבניות וכוסברה רייטה, ו בצל ירוק-כוסברה רייטה.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, ריזלינג, Gruener Veltliner

רוז תוסס, ריזלינג, Gruener Veltliner הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita Sparkling rosé (חצי בקבוק). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Santa Margherita Sparkling Rose (חצי בקבוק)
Santa Margherita Sparkling Rose (חצי בקבוק)
בשמים אלגנטיים של תותים והדרים מובילים לחיך אטרקטיבי עם פירות יער מעורבים המשתהים על הגימור. יין זה נפלא בפני עצמו, וזוגות היטב עם מתאבנים מלוחים, מנות פירות ים מורכבות וכל דבר חריף. המוס האלגנטי ירענן את החך שלך עבור הנשיכה הבאה ומנוגד את הבועות עם משהו רך או שמנת יכול לרומם את הארוחה הבאה שלך. פתח בקבוק יחד עם סופלה גבינת עיזים, צדפות עם שום קלוי ופסטו, או קארי עוף אדום מבושל איטי. זה גם מביא ניצוץ מענג לבראנץ ' חגיגי או הקינוח העשיר האהוב עליך.  תערובת: 55% שרדונה, 40% Glera ו 5% Malbec