קושימומחה
מוכן ב91 שעות
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

עוף מזוגג משמש

עוף מזוגג משמש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף מזוגג משמש. מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 422 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 91 שעות. לכו לחנות ותרימו חומץ יין אדום, מקלות עוף, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. מתכונים דומים: עוף מזוגג משמש, עוף מזוגג משמש לשניים, ו עוף מזוגג משמש.

הוראות

1
מבשלים שאלוט וג ' ינג ' ר בשמן בסיר כבד קטן על חום בינוני, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך וזהוב, כ 5 דקות. מערבבים בחומץ ומרתיחים עד מופחת על ידי כמחצית, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים רוטב סויה, שימורים, ו 1/4 כפית כל מלח ופלפל ומבשלים, חשוף, ערבוב מדי פעם, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
רוטב פירה בבלנדר עד חלקה (השתמש בזהירות בעת מיזוג נוזלים חמים), ואז מגניב לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
4
מחלקים עוף בין 2 שקיות איטום גדולות ויוצקים מרינדה מעל עוף. שקיות חותם, לחיצה על אוויר עודף, לרבד, צונן, מתהפך שקית מדי פעם, לפחות 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים תנור ל 218° עם מתלה באמצע.
6
קו 17 על ידי 12 אינץ ' רדוד כבד תבנית אפייה עם 2 גיליונות מעט חופפים של רדיד, ולאחר מכן לסכל מעט שמן. סדר עוף (עם מרינדה) בשכבה 1 במחבת. עוף צלוי, הופך פעם אחת, עד חום עמוק, מבושל דרך, מזוגג, על 40 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
1
* עוף יכול להיות מושרה עד 24 שעות.* ניתן לשמור על עוף מבושל חם, מכוסה באופן רופף בנייר כסף, בתנור 250 ° F (בשליש התחתון של התנור אם באותו זמן כמו לביבות; מתכון כדלקמן).
מרכיבים שתצטרך