קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

עוף מתובל ואורז

עוף מתובל ואורז
עוף מתובל ואורז יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 147 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. אם יש לכם גזר חתוך תינוק, פטריות, תערובת אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. נסו סלט עוף ואורז בר: סלט ארוחת ערב לבבי ומתובל, אורז מתובל, ו אורז קוקוס מלוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick 10 אינץ ' על חום בינוני. לבשל עוף במחבת על 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד כבר לא ורוד במרכז. מערבבים במרכיבים הנותרים כולל תבלינים מתערובת אורז.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
חום לרתיחה; להפחית את החום לנמוך. מכסים ומבשלים 15 דקות, ערבוב מדי פעם. לחשוף ומבשלים כ 3 דקות יותר, ערבוב מדי פעם, עד גזר רך ונוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט