קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

עוף נאצ'ו ואורז

עוף נאצ'ו ואורז
עוף נאצ'ו ואורז עשויים להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 45 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 417 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. 1 אדם התרשמו מתכון זה. לכו לחנות ואספו חצאי חזה עוף, אבקת צ'ילי, אורז ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 שעות ו -20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 60%, וזה די טוב. נסו עוף נאצ'ו, עוף נאצ'ו, ו עוף ממולא נאצ'ו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
ב-3 קו-טי. סיר איטי, שלב את העוף, הפלפלים, המרק, הסלסה ואבקת הצ ' ילי. מכסים ומבשלים על נמוך 5-6 שעות או עד שהעוף רך.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, יין מבעבע וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור נאצ ' וס. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
ניחוחות של דובדבן שחור, פלפל אנגלי, דומדמניות שחורות וטיט ואחריהם טעמים של פטל בר, פירות יער כהים ומינרליות סלע כתוש. הכניסה הצפופה מלווה בתחושת פה מתוקה ועסיסית, הנתמכת בחומציות, טאנינים משיי וגימור אדמתי עדין.