קושיקל
מוכן ב21 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוף סלסה מונטריאול

עוף סלסה מונטריאול
עוף סלסה מונטריאול נטול גלוטן,, חלב חינם, ו מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 222 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 21 דקות. אם יש לך אבקת צ'ילי, סלסה קלה, חצאי חזה עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. מתכונים דומים: סלט עוף צלוי במונטריאול, בייגל מונטריאול, ו בייגל מונטריאול.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לרוטב טבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא רוז תוסס חידה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
חידה נוצצת עלה
חידה נוצצת עלה
גוון זהוב ורוד זוהר עם נימות אפרסק מחממות, היין הזה נפתח עם ניחוחות בהירים של תות, אפרסק בשל בקושי, פרחי בר טריים וממתקים קשים. טעמיו משקפים את ניחוחותיו, עם הערות נוספות של אבטיח וקמצוץ בננה. הכניסה כוללת פופ של חומציות תוססת, אשר מתפתח לעגלגלות רכה. הטעם של גויאבה ומנגו להוסיף טוויסט טרופי לסיום ארוך, מפתה.