קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

עוף פולני וכופתאות

עוף פולני וכופתאות
עוף פולני וכופתאות עשויים להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה משמש 8. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 476 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו עוף, סלרי, ביצים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בביצים אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש מסתורי כמו קינוח. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 66%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: פירוגי (כופתאות פולניות), קופיטקה (כופתאות תפוחי אדמה פולניות), ו קלוסקי (כופתאות תפוחי אדמה פולניות).

הוראות

1
מניחים עוף, בצל וסלרי בסיר גדול ואז ממלאים סיר במים. מתבלים בתיבול עופות, פלפל אנגלי שלם, בזיליקום, 1/2 כפית מלח, 1 כפית פלפל ומלח תיבול. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש, ומבשלים על להבה נמוכה כ 2 שעות, או עד עוף נעשה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
מלח מתובלמלח מתובל
גרגרי Allspiceגרגרי Allspice
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
בצלבצל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוציאים עוף מהמרק, ומסננים מרק להסרת תבלינים וכל עצם. מחזירים מרק לתבנית, מערבבים קרם מרק עוף וממשיכים להתבשל. מניחים את העוף בצד להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
תיבולתיבול
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק
עצםעצם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בקערה בינונית מערבבים יחד ביצים, שמן זית, 1 כף מלח ו -1 כפית פלפל עם 2 כוסות מים. מוסיפים קמח בהדרגה ומערבבים עד לסמיכות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
בעזרת כף גדולה וסכין, לגרוף כפית של הבצק לחתוך חתיכות קטנות לתוך המרק. חזור על הפעולה עד לשימוש בכל הבצק. מערבבים, מכסים ומבשלים כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
5
בינתיים, עור ופריך את העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
6
חותכים את הבשר לחתיכות קטנות, מוסיפים למרק ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
בשרבשר
7
מגישים.