קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

עוף צלוי עם מורלים וסלט גרגיר נחלים

עוף צלוי עם מורלים וסלט גרגיר נחלים
עוף צלוי עם מורלים וסלט גרגיר נחלים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 699 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 51 גרם שומן. אם יש לך עוף, שמן זית, פטריות מורל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב עשבי תיבול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שוקולד צ'יפס מנטה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו עוף צלוי עם מורלים וסלט גרגיר נחלים, סלט גרגיר הנחלים עם מורלים מטוגנים, ו חזה עוף צלוי עם סרטן נהרות, שעועית פאווה, מורלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 45
2
לשפשף את העוף בכל רחבי עם 2 כפות של שמן זית. מתבלים את העוף מבפנים ומבחוץ עם מלח ופלפל ומניחים אותו במחבת צלייה, בצד השד כלפי מעלה. לשפשף את כל אבל 1 כף של עשבי תיבול על העוף, מכסה אותו היטב. מפזרים את שיני השום במחבת וצולים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הפחת את טמפרטורת התנור ל-35
4
לאט לאט לשפוך 1/2 כוס היין הלבן מעל החלק העליון של העוף, להיזהר לא להפריע את קרום העשב צלוי במשך 15 דקות יותר. הפחת את טמפרטורת התנור ל-300 וצלה במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים את 1/2 כוס היין הלבנה הנותרת מעל העוף וצולים במשך כ -40 דקות יותר, עד מדחום שנקרא מיידית מוכנס בירך הפנימית של הציפור רושמת 16
מרכיבים שתצטרך
6
בינתיים, בקערה חסינת חום, להשרות את פטריות מורל מיובשים במים רותחים עד שהתרכך, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מסננים את morels ולשטוף היטב; שומרים את הנוזל השריה.
מרכיבים שתצטרך
8
במחבת גדולה, להמיס את החמאה ב 1 כף הנותרים של שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את המורלים סחוטים ומתבלים במלח ופלפל. מכסים ומבשלים מעל חום מתון עד מזוגג, על 3 דקות. בזהירות לשפוך את הנוזלים השריית שמורות, לעצור לפני שאתה מגיע חצץ בתחתית. מרתיחים עד הנוזל מצטמצם 2 כפות ומערבבים ב 1 כף של עשבי תיבול הנותרים. לכסות את morels ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
10
להטות את העוף כדי לנקז את מיצי חלל למחבת הצלייה ולהעביר את העוף ללוח גילוף גדול. מקלפים את שיני השום הקלויות ומעבירים לצלחת קטנה.
מרכיבים שתצטרך
11
יוצקים את המיצים מן המחבת צלייה לתוך סיר קטן לרפרף את השומן.
12
להעביר 1/4 כוס המיצים לקערה גדולה. מערבבים בחומץ שרי ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
13
הוסף את גרגיר הנחלים וזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים את המיצים הנותרים ואת השום הקלוי למורל המרוסק, מחממים ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
15
לגלף את העוף ומגישים עם סלט גרגיר הנחלים מורלים.
מרכיבים שתצטרך