קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

עוף צלוי עשבי תיבול

עוף צלוי עשבי תיבול
עוף צלוי עשב הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1194 קלוריות, 89 גרם חלבון ו 80 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם רוזמרין, שום, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: עוף צלוי עשבי תיבול, עוף צלוי עשבי תיבול, ו עוף צלוי בעשב.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערה קטנה לשלב רוזמרין קצוץ, מרווה, שום, פתיתי פלפל אדומים ושמן זית. מתבלים בנדיבות במלח. באמצעות קצות האצבעות שלך בזהירות לעבוד בדרך שלך מתחת לעור של התרנגולות כדי להפריד את העור מן השד לפתח כיס. Schmear הדבק עשב מתחת לעור של שני התרנגולות. השתמש בכל הדבק ולנסות להפיץ באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
3
טפטוף כל עוף עם יותר שמן זית ולעסות את העור. הרעיון כאן הוא לשמן אותם כמו קרם שיזוף. זה באמת יעזור לקבל עור חום פריך נחמד.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים כל עוף בנדיבות עם מלח. מסבך כל עוף.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים את הירקות חתוכים לקוביות, עלי דפנה ואת צרור טימין במחבת צלייה גדולה מספיק כדי להכיל את 2 תרנגולות בלי לגעת. בדרך כלל 9 על 13 אינץ מחבת קלייה יהיה מושלם.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף 2 כוסות של ציר עוף ועונה בנדיבות עם מלח. מסדרים את התרנגולות על גבי הירקות במחבת הקלייה ומניחים בתנור שחומם מראש.
מרכיבים שתצטרך
7
בדוק את התרנגולות על 15 דקות לתוך תהליך הבישול, העור צריך להיות מתחיל להפוך חום יפה. מנמיכים את החום ל 375 מעלות F ולהמשיך צלייה. לאחר 15 דקות נוספות, להסיר את התרנגולות מהתנור להתהפך. בשלב זה לבדוק את רמת הנוזל במחבת הצלייה. אם רוב הנוזל התאדה, להוסיף עוד כוס המניה ולהחזיר את התרנגולות לתנור. כאשר התרנגולות יש השחמה על הקרקעית, על 15 דקות, להסיר אותם מהתנור ולהפוך אותם בחזרה. החזירו את התרנגולות לתנור למשך 15 הדקות האחרונות של הבישול. במהלך תקופה זו העור על התרנגולות צריך להיות חום מאוד פריך.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר את התרנגולות מהתנור ולקחת את הטמפרטורה בקמט בין הירך לבין השד. (כאשר עושים זאת הקפד לא לקבל את המדחום בדיקה לגעת עצם או תקבל קריאה לא מדויקת.) המדחום צריך לקרוא בין 160 ו 170 מעלות F. בעת בישול עופות בכלל הכלל הוא 17 דקות לכל קילו. אם המדחום קורא פחות מ 160 מעלות F להחזיר את העוף לתנור במשך 10 דקות נוספות ולאחר מכן לבדוק מחדש את הטמפרטורה.
מרכיבים שתצטרך
9
כאשר תרנגולות הגיעו טמפ הנכון להסיר אותם מן המחבת צלייה, למקם אותם על מגש חם לכסות באופן רופף עם נייר.
מרכיבים שתצטרך
10
בואו לשבת לפחות 10 עד 15 דקות לפני גילוף.
11
לאחר התרנגולות הוסרו מן המחבת צלייה, לרפרף את השומן העודף מפני השטח של הנוזל. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא לתמוך עד קצה 1 של המחבת ולאפשר לשומן לרוץ לקצה השני של המחבת. אתה לא יכול להיות מסוגל לקבל את כל השומן,וזה בסדר שומן טעים!
מרכיבים שתצטרך
12
שים את מחבת הקלייה על מבער, להוסיף את היין, להביא לחום בינוני ולהפחית בחצי.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיף את שאר ציר עוף וטעם.
מרכיבים שתצטרך
14
הוסף מלח במידת הצורך-אתה כנראה צריך מלח. בשלב זה אתה יכול להחליט אם אתה "מסננת" או לא מסננת, כלומר אם אתה רוצה לסנן את הירקות הגושים מתוך הרוטב או לא. אני בעצמי לא מסננת. כאשר הרוטב הגיע עקביות והטעם הרצוי להסיר מן החום ויוצקים לתוך כלי ההגשה הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
1
תחתוך את החוט. משוך את הירך ואת הרגל מן השד של העוף עד עצם הירך "קופץ" מתוך השקע. זה גם סימן כי העוף מבושל כראוי. להפריד את הירך ואת מקל תיפוף.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את השד מן הפגר על ידי תחושה של הרכס של עצם החזה במרכז העוף חיתוך סביב כלוב הצלעות. מסדרים את העוף על מגש הגשה או על צלחות בודדות עם פירה ורוטב
מרכיבים שתצטרך