קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

עוף קארי

עוף קארי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו קארי עוף. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 23 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 380 קלוריות. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו בצל, שמן קנולן, מלח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש באבקת הקארי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הוא משתלמת מתכון לחובבי אוכל הודי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 60%. ציון זה מוצק. נסו קארי עוף אנדרה-קודי קורה עם רוטב (קארי עוף פשוט ), [סקירה - מוצר] קארי עוף מלזי מהיר (רגל. א1 בשר רוטב קארי מיידי), ו קערות עוף קארי הודי עם רוטב יוגורט קארי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר מטגנים עוף ובצל בשמן עד שהעוף משחים. מערבבים פנימה את העגבניות והתבלינים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות או עד שמיצי העוף מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ניתן לשלב אסייתי עם ריזלינג, גוורצטרמינר, ו שנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. הבחירה של יקב אמבר פולס שרה ריזלינג עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
לריזלינג הארומטי למחצה המתוק הזה יש זר "דבש" מובהק. יין זה מאוזן לחלוטין, בעל תווי טעימה של פירות בשלים בחזית וגימור קליל מתמשך.