קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

עוף קארי מטוגן יבש פיקנטי

עוף קארי מטוגן יבש פיקנטי
אם יש לך בערך 2 שעות לבלות במטבח, עוף קארי מטוגן יבש חריף עשוי להיות מדהים ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30 וקטוגני מתכון לנסות. מתכון זה משמש 6. למנה העיקרית הזו יש 323 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים דורש כורכום הקרקע, מיץ לימון, זרעי חרדל, זרעי כמון. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 38%. ארוחת ערב: עוף מטוגן יבש, יבש לשפשף כנפיים עוף ברביקיו פיקנטי, ו קארי יבש יפני דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
נקי, לחתוך עוף לתוך 12 עד 14 חתיכות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
2
מניחים עוף בקערה גדולה, ומתבלים באבקת כורכום, אבקת כוסברה, פלפל שחור, אבקת צ ' ילי ומלח. כיסוי קערה, לקרר במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname
כורכוםכורכום
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית. מטגנים זרעי חרדל, חילבה, בצל, זרעי כמון ושמן עלי קארי למשך כ -3 עד 4 דקות. מערבבים פנימה משחות שום וג ' ינג ' ר, ומבשלים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדלזרעי חרדל
עלי קאריעלי קארי
זרעי כמוןזרעי כמון
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים עוף ומים, מערבבים ומכסים במכסה. מבשלים 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
5
מערבבים חלב קוקוס, ומבשלים עד כמעט יבש. מערבבים כדי שהעוף לא יידבק לתחתית התבנית. מערבבים פנימה מיץ ליים ומבשלים עד לייבוש.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
מיץ לייםמיץ ליים
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3עליםקארי טריקארי טרי11 קילו קישואים,זרעי חילבהזרעי חילבה11 קילו קישואים,2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.הדבק ג'ינג'רהדבק ג'ינג'ר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי11 קילו קישואים,לתיבול בשרלתיבול בשר1גדולבצל, פרוסבצל, פרוס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

קארי עובד ממש טוב עם ריזלינג, גרונר ולטלינר ורוז פאלקום נוצץ. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש להם קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. אתה יכול לנסות את דר 'הרמן דר' ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה הוא אידיאלי עבור אוכל חריף במיוחד אסייתי פיקנטימטבח, חומציות האור ורעננה הוא כזה שהוא עשוי להיות נהנה בכוחות עצמו.