קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

עוף קוקוס

עוף קוקוס
עוף קוקוס הוא חלב חינם ומספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 471 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אורז, בצל, ציר עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זרעי הגפן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תות קרמבל כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 25 דקות. מתכונים דומים: קוקוס ליים עוף אפוי עם קוקוס מנגו אורז דביק, עוף בגריל ליים קוקוס עם אורז קוקוס, ו שיפודי עוף קוקוס תאילנדי עם אורז קוקוס.

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום בינוני, מוסיפים את השמן. כאשר השמן חם להוסיף את הבצל, שום וקארי אבקה לטגן עד הבצל הם שקופים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיף את קוביות העוף ו לטגן עד מבושל דרך. מערבבים את הגזר, כרובית, תפוחי אדמה וסלרי וממשיכים לבשל במשך 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
3
מוסיפים את רסק העגבניות והקמח ומערבבים עד משולב.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
יוצקים את המניה עוף חלב קוקוס ומערבבים עד מעורב ביסודיות. מקטינים את החום לרתיחה, מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם ומבשלים עוד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
5
בשלב זה, לבדוק אם הירקות מבושלים דרך ומכרז. כדי לסיים להוסיף את הכוסברה ולהתאים תיבול עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
תיבולתיבול
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
6
מעבירים לקערה ומגישים עם אורז מבושל, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
הערה של קוק: למתיקות נוספת, קוקוס מגורר יכול להיות קלוי ומשמש כקישוט. כמו כן, אם הקארי נראה קצת רזה, זה יכול להיות מעובה עם קצת קורנפלור.
מרכיבים שתצטרך
קוקוס מגוררקוקוס מגורר
עמילן תירסעמילן תירס
אבקת קאריאבקת קארי

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוךגזר חתוך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחים כרוביתפרחים כרובית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן3(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל, להגשה, אופציונליאורז מבושל, להגשה, אופציונלי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קארי, או לפי הטעםאבקת קארי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביותתפוחי אדמה חתוכים לקוביות8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4חזה עוף ללא עצמות, חתוך לקוביות 1 אינץחזה עוף ללא עצמות, חתוך לקוביות 1 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס, לא ממותקחלב קוקוס, לא ממותק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץבצל לבן קצוץ