קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

עוף רוסי עם גבינת פטה

עוף רוסי עם גבינת פטה
עוף רוסי עם גבינת פטה יכול להיות רק מזרח אירופה מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 26 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 276 קלוריות. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. אם יש לכם רסק עגבניות, מרק עוף, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 39%. נסו עוף עם גבינת פטה, עוף ברוטב גבינת פטה, ו עוף עם לימון, אורגנו וגבינת פטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים 3 כפות חמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את העוף, ומבשלים עד השחמה משני הצדדים וכבר לא ורוד במרכז, כ -10 דקות; מניחים לתבנית אפייה 9x13 אינץ ' ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
הפחת את החום למדיום, והמיס את שאר החמאה במחבת. מערבבים את השום, ואת הבצל, ומבשלים 2 דקות, תוך ערבוב כל הזמן עד הבצל החל להתרכך. מערבבים בקמח, וממשיכים לבשל 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את הוודקה, ומביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, ערבוב כל הזמן. אפשר להרתיח במשך 2 דקות, ולאחר מכן מערבבים את רסק העגבניות, מרק עוף, מלח, פלפל, פטרוזיליה, שמנת חמוצה, גבינת פטה. להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים 20 עד 30 דקות ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
רסק עגבניותרסק עגבניות
גבינת פטהגבינת פטה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
וודקהוודקה
מלחמלח
5
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
יוצקים את הרוטב החריף על חזה העוף, ואופים בתנור שחומם מראש עד למעלה יש השחמה, כ 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
רוטב חריףרוטב חריף
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פטה מתפוררתגבינת פטה מתפוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני