קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות44
מגזין

עוף שפשף בצ'ילי עם סחבה לשולחן ברביקיו

עוף שפשף בצ'ילי עם סחבה לשולחן ברביקיו
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? עוף שפשף בצ'ילי עם סחבה שולחן ברביקיו יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 105 גרם חלבון 95 גרם של שומן, וסך הכל 1561 קלוריות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לך תרנגולות, אבקת צ'ילי, פלפל קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. נסו עוף על האש יבש משפשף, עוף שפשף בצ'ילי, ו צ'ילי שפשף עוף צלוי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק) עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
Dark ruby color with bold aromas of black licorice, black pepper, cherry, and baking spice. The entry is rich, full, and scintillating. The palate is mouthwatering and smooth with a hint of chocolate. The finish is voluptuous with soft, velvety tannins.Blend: 85% Zinfandel; 15% Blend of Petite Sirah and Syrah