קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

עשב בולגור-פילאף עדשים

עשב בולגור-פילאף עדשים
Herbed Bulgur-Lentil Pilaf הוא מוצרי חלב חינם וצמחוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 280 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. אם יש לכם בצל, פלפל, עירית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. עם כפית נסו Herbed Bulgur Pilaf, עדשים ובולגור פילאף עם בצל מקורמל, ו Lentil & Bulgur Pilaf עם סקווש ירוק וצהוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים עדשים מרק 2 כוסות בסיר קטן ומביאים לרתיחה. מרתיחים 5 דקות, ואז להפחית לרתיחה ומבשלים עד עד העדשים מכרז ורוב הנוזל הוא מומס, כ 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים כל נוזל שנותר. בעוד העדשים מבשלים, מניחים בולגור ונותר 2 כוסות מרק עוף בסיר קטן אחר ומביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים עד רוב הנוזל הוא מומס bulgur הוא במכרז, על 13 to15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מחום ו fluff עם מזלג.
4
הוסף את הבורגול לעדשים.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים 2 כפיות שמן במחבת על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים בצל ומבשלים, ערבוב, עד מכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים פלפלים ומבשלים עד הפלפלים הם מכרז, עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את תערובת הבצל לתערובת bulgur-lentil. מערבבים פטרוזיליה, בזיליקום, עירית, גרידת לימון, מיץ לימון שנותר 1 כף שמן זית, מלח ופלפל וזורקים לשלב.
מרכיבים שתצטרך