קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות58
מגזין

עשבי תיבול בשר חזיר במרינדה

עשבי תיבול בשר חזיר במרינדה
בשר חזיר במרינדה עשבי תיבול יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 47 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל של 411 קלוריות. איש מערות זה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני משמש 6 . מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 3 שעות ו -35 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם מיץ לימון, גרידת לימון, עלי רוזמרין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי לנצל את גרידת הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות מרמלדה כתומות עם ציפוי גרידת תפוז כמו קינוח. עם כפית ציון 94%, המנה הזו מדהימה. נסו עשבי תיבול בשר חזיר במרינדה, בשר חזיר מבושל, ו עשבי תיבול, שום ובשר חזיר דיז'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
שלב את גרידת הלימון, מיץ הלימון, 1/2 כוס שמן זית, שום, רוזמרין, טימין, חרדל ו -2 כפיות מלח בשקית ניילון יציבה הניתנת לסגירה חוזרת של 1 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
חרדלחרדל
שוםשום
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מוסיפים את בשר חזיר חזיר ולהפוך מעיל עם המרינדה. סוחטים את האוויר ואוטמים את השקית. משרים את החזיר במקרר למשך 3 שעות לפחות אך רצוי למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
מרינדהמרינדה
4
מחממים את התנור ל 400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מוציאים את המכרז מהמרינדה וזורקים את המרינדה אך משאירים את עשבי התיבול הנצמדים לבשר.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עשבי תיבולעשבי תיבול
בשרבשר
6
מפזרים את המכרז בנדיבות במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
7
מחממים 3 כפות שמן זית במחבת גדולה חסינת תנור על אש בינונית-גבוהה. צורבים את בשר החזיר מכל הצדדים עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
8
מכניסים את התבנית המוקפצת לתנור וצולים את המכרז למשך 10 עד 15 דקות או עד שהבשר רושם 137 מעלות צלזיוס בחלק העבה ביותר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
9
מעבירים את המכרז לפלטה ומכסים היטב בנייר אלומיניום. אפשר לנוח 10 דקות. חותכים פרוסות אלכסוניות בעובי 1/2 אינץ'. החלק העבה ביותר של המכרז יהיה ורוד למדי (זה בסדר גמור!) והחלק הדק ביותר ייעשה היטב. מתבלים במלח ופלפל ומגישים חם, או בטמפרטורת החדר עם המיצים שנאספים בפלטה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנגיובזה הם אפשרויות נהדרות עבור בשר חזיר. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. פינקה לה מלנה מלבק עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
פינקה מלנה מלבק
פינקה מלנה מלבק
100% מלבק ממזרח מנדוזה. קרקעות גיר וחימר, חורפים קרירים וקיצים חמים מספקים ריכוז פרי נהדר וטאנינים חלקים. אודם כהה בצבע המשקף אור במערך של גוונים כתומים/סגולים. אף נעים מלא רמזים של פירות יער אדומים ועשבי תיבול. טאנינים עגולים צעירים מעניקים לו מרקם חושני משיי המוביל לתחושת פה עשירה. שכבות מעוררות תיאבון של פירות יער אדומים, שזיפים, וניל ותבלינים נפתחים כשהוא מתחמם, ומספק אופי זני עשיר. גימור עדין המגשר על הפער בין המשקאות ומשתהה היטב לאחר הלגימה האחרונה.