קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאי אוכמניות תפוחים שמנת

פאי אוכמניות תפוחים שמנת
פאי אוכמניות תפוחים שמנת עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה משמש 8. מנה אחת מכילה 462 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 50 דקות. גשו לסופר וקנו תפוחים, אוכמניות, שיבולת שועל התגלגל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 23%. נסו פאי קראמבל אוכמניות, סופגניות אפויות פאי תפוחים, ו פאי תפוחים לחמניות קינמון עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). זורקים תפוחים ואוכמניות לקרום הפאי הלא אפוי.
מרכיבים שתצטרך
קרום פאי בלתי-מוסווהקרום פאי בלתי-מוסווה
אוכמניותאוכמניות
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים בקערה 1/4 כוס קמח, סוכר לבן, מלח, אגוז מוסקט וקינמון. מערבבים יוגורט, ביצה ותמצית וניל; יוצקים בלילה על תפוחים ואוכמניות.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
אוכמניותאוכמניות
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קינמוןקינמון
תפוחתפוח
מוסקטמוסקט
יוגורטיוגורט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב 1/2 כוס קמח, אגוזי פקאן, שיבולת שועל וסוכר חום בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
חותכים חמאה בעזרת סכין או בלנדר מאפה עד שהתערובת דומה לפירורים גסים; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
סכיןסכין
5
אופים בתנור שחומם מראש למשך 15 דקות; מנמיכים את האש ל -350 מעלות פרנהייט (175 מעלות צלזיוס) וממשיכים לאפות קרום פאי משחים קלות, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מפזרים תערובת פירורים על פשטידה ואופים עד להזהבה, כ -15 דקות נוספות. מצננים לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחים פרוסיםתפוחים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה19 אינץ(9 אינץ') קרום פשטידה עמוק unbaked(9 אינץ') קרום פשטידה עמוק unbaked1(קיבלר)(קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחון, או יותר לפי הטעםקינמון טחון, או יותר לפי הטעם0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן