קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי חמאת בוטנים של אמא של לינדה

פאי חמאת בוטנים של אמא של לינדה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו את פאי חמאת הבוטנים של לינדה. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 10 גרם חלבון , 16 גרם שומן ובסך הכל 356 קלוריות . מתאים ל-8 ומחירו 61 סנט למנה מנות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. גשו לסופר וקנו תמצית וניל, ביצים, קמח ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. עם ציון של 36% , המנה הזו לא כל כך נהדרת. גביעי חמאת בוטנים תוצרת בית של אמא , חטיפי דגני חמאת בוטנים של אמא עם ציפוי שוקולד {הטובים ביותר} ופאי ספגטי של לינדה דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), משקה אלכוהולי, מרכיב, Lambrusco, קטגוריית מוצרי מזון, קרם שרי, Vin Santo, אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, יין אדום נוצץ, Moscato Dasti, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce, יבול מאוחר

יין, משקה אלכוהולי ומרכיבים הם בחירה מצוינת עבור פאי חמאת בוטנים. יינות אלה כולם מתוקים, וזה חשוב מכיוון שבדרך כלל יין צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משלב איתו. ה-Perrier-Jouet Grand Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.