קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

פאייה מהירה

פאייה מהירה
פאייה מהירה יכולה להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה 394 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם מרק עוף, פימיאנטו-זיתים ממולאים, קילבסה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז הלבן המיידי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז אפוי כקינוח. מתכונים דומים: פאייה מהירה, פאייה מהירה, ו פאייה מהירה.

הוראות

1
שמן חום במחבת כבדה 12 אינץ ' מעל חום גבוה עד רק עישון, ואז שום sauté ובצל קפוא ופלפלים, ערבוב, עד שום ובצל זהובים, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
להוסיף kielbasa ומבשל, ערבוב, עד kielbasa הוא השחמה קלות, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקייהנקניקייה
3
מוסיפים אורז, יין, מרק, זעפרן ושרימפס ומבשלים, מכוסים ולא נגועים, על אש גבוהה עד שרוב הנוזל נספג ושרימפס מבושלים דרך, כ 6 דקות. מערבבים בתרנגולים, אפונה, זיתים ומבשלים, מכוסה, עד cockles לפתוח רחב, 2 עד 4 דקות. (להיפטר מכל צדפים שנותרו סגורים לאחר 4 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
זעפרןזעפרן
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
4
הסר מהחום ולתת לעמוד, מכוסה, עד שכל הנוזל נספג, על 5 דקות.

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות Parador Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
Parador Tempranillo
Parador Tempranillo
2012 Parador Tempranillo יש פרופיל פירות חזק, מאפיין של העונה שמש חם גדל. מזכיר קלאסי ריברה דל Duero בסגנון, היין יש פירות אדומים בהירים הערות סגול, עם גימור סלעי, יבש קלאסי. הבציר הראשון מכרם הכרכרות.תערובת: 100% Tempranillo