קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 42 דק.
מנות8
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פודינג אורז שוקולד

פודינג אורז שוקולד
אם יש לכם אורז ארבוריו, ליקר תפוזים, חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו 42 דקות. עם כפית ציון 30%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון פודינג אורז שוקולד, פודינג אורז שוקולד, ו פודינג אורז טופי שוקולד.

הוראות

1
בסיר כבד ובינוני, שלבו את החלב, האורז, הסוכר וגרידת התפוז. מגרדים פנימה את הזרעים מפולי הווניל ומוסיפים את השעועית לסיר. מביאים את החלב לרתיחה, תוך ערבוב מדי פעם. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים תוך ערבוב תדיר עד שהאורז רך והתערובת מסמיכה, כ-35 עד 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
גרידה כתומהגרידה כתומה
זרעיםזרעים
סוכרסוכר
חלבחלב
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים את התבנית מהאש וזורקים את שעועית הווניל. מערבבים את אבקת הקקאו וליקר התפוזים לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
ליקר תפוזיםליקר תפוזים
אבקת קקאואבקת קקאו
שעועית ונילשעועית וניל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את השוקולד צ ' יפס ומערבבים עד להמסה. אפשר לתערובת להתקרר במשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
4
כף את פודינג האורז לקערות הגשה. מכסים ומקררים עבור 2 1/2 עד 3 שעות ועד 1 יום קדימה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב פודינג אורז עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "