קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

פודינג חג המולד זנגביל עם רוטב חריף כתום

פודינג חג המולד זנגביל עם רוטב חריף כתום
פודינג חג המולד זנגביל עם רוטב כתום קשה יכול להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 406 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. מתאים ל-10 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו זנגביל טחון, מולסה בטעם עדין, ברנדי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו שוקולד צ'יפס זנגביל עם רוטב כתום קשה, לימון רוטב קשה עם זנגביל, ו פשטידת דלעת פודינג לחם עם רוטב בורבון-פקאן קשה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה; מערבבים היטב. (ניתן לעשות 4 ימים קדימה. מכסים ומקררים. הביאו לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.)
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מעיל בפנים ובמרכז צינור של עובש פודינג 6 עד 8 כוס או מחבת עוגה Bundt עם תרסיס nonstick, ולאחר מכן בנדיבות עם חמאה. לנפות קמח הבא 6 מרכיבים לתוך קערה בינונית. באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח סוכר וחמאה בקערה גדולה עד מעורבב היטב. מקציפים ביצים, 1 בכל פעם, ואז ריבה, דבשה וקליפה כתומה.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
ריבהריבה
מולסהמולסה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
מוסיפים תערובת קמח ומכים רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
מעביר הבלילה עובש מוכן. מכסים עובש בחוזקה בנייר כסף.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
מניחים מדף steamer בסיר גדול.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מניחים עובש פודינג על מתלה. למלא סיר עם מספיק מים לבוא חצי עד הצדדים של עובש. מביאים מים לרתיחה. להפחית חום בינוני. מכסים פודינג סיר וקיטור עד בודק מוכנס ליד המרכז יוצא נקי, הוספת מים רותחים יותר לפי הצורך כדי לשמור על רמה, על 1 שעה 15 דקות. שימוש בכפפות תנור כסיוע, להסיר עובש מן הסיר. לחשוף ולתת לעמוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כפפת תנורכפפת תנור
סירסיר
6
חותכים סביב המרכז העליון וצדדים של פודינג כדי לשחרר. להפוך את הפודינג על מתלה וקריר 20 דקות. (ניתן לעשות 1 יום קדימה. מגניב לגמרי. חזור לעובש; כיסוי וצינה. Resteam 45 דקות כדי לחמם דרך, ואז להתברר עובש.)
7
מעבירים פודינג למגש.
8
חותכים פודינג לפלחים; מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב