קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות5
ציון בריאות20
מגזין

פודינג שוקולד עם ורדים מסוכרים

פודינג שוקולד עם ורדים מסוכרים
מתאים ל-5 מנות. מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון 68 גרם של שומן, וסך הכל 1407 קלוריות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קמח מאפה, מלח, עלי כותרת של ורדים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -45 דקות. נסו פודינג פיסטוק וורדים ומנגו, קאפקייקס שוקולד Fudgy עם שני גוונים ורדים, ו שוקולד טבל תות מרנג ורדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנפות את החומרים הראשונים 5 לתוך חצי קר וחצי, לטאטא היטב כדי homogenize. להתחיל לחמם תוך ערבוב כל הזמן ל 180 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
מוסיפים שוקולד ומבשלים, ערבוב, במשך 1 דקה מלאה. לעבור דרך מסננת ויוצקים ישירות לתוך מנות כבר המכיל את devils חתיכות עוגת מזון, ולאחר מכן במקום לעטוף פלסטיק ישירות על פני השטח. מגניב מיד במקרר.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מסננתמסננת
1
מחממים תנור ל 360 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערת ערבוב עם השוט, לטאטא את הביצים וסוכר עד שהוא מגיע לשלב הסרט.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
3
להקציף תמצית וניל ומיונז.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מוסיפים את החומרים יבשים לסירוגין עם המים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
5
מערבבים רק עד בשילוב. אל תערבבי יותר מדי.
6
מורחים על מגש גיליון בגודל רבע אשר רוסס עם תרסיס nonstick.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
7
העוגה מוכנה כאשר היא קופצת בחזרה כאשר נגע. כאשר מקורר, להשתמש חותך עוגיות עגול לחתוך עיגולים למקם בתחתית תבניות. הפוך את עומק העוגה כ 1/2 העומק של התבניות שלך.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
1
מחממים את התנור ל-200 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מברשת עלי כותרת בחלבון ביצה, להסיר עודף לבן לדלות בסוכר מגורען.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חלבוניםחלבונים
3
מניחים עלי כותרת על מגש הסדינים ומכניסים לתנור. לכבות את התנור ולאפשר להם לפריך אבל לא צבע. לשבור לחתיכות שומר את אלה שנראים הכי טוב לקישוט.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מניחים קצפת טרייה על גבי עוגת המזון של השטן מכוסה פודינג שוקולד; ואז מקשטים עם עלי כותרת של ורדים מסוכרים.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
שוקולדשוקולד

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אבקת אפייה, מנופהאבקת אפייה, מנופה1(יכול להיות או להרחיק)סודה לשתייה, מנופהסודה לשתייה, מנופה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד (מומלץ: Manjari)שוקולד (מומלץ: Manjari)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו, מנופהאבקת קקאו, מנופה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירס, מנופהעמילן תירס, מנופה2תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה3ביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפה, מנופהקמח מאפה, מנופה10עלי כותרת של ורדיםעלי כותרת של ורדים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מנופהמלח, מנופה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 גרגיר וניל שלם, מפוצל1 גרגיר וניל שלם, מפוצל11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן5ריבס, קצוץ טרי או קפואקצפת, להגשהקצפת, להגשה