קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

פייט בריזי

פייט בריזי
המתכון Pate Brisee מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט גדול צמחוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. והוא יספק כ 8 מנות. יש קרום זה 346 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם חמאה, מי קרח, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זה הובא לכם על ידי מרתה סטיוארט. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: פטה בריסי, גאלט ופאי ידיים, תפוח-עוגת אוכמניות עם "עלים בסתיו" Pate Brisee, ו פאי תפוחים קלאסי עם קרום פטה בריזה הפאי הטוב ביותר בייקוף 20.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Larroque בורדו Superieur עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Chateau Larroque בורדו Superieur
Chateau Larroque בורדו Superieur
גוון גארנט כהה בצבע. פירות אדומים, שקדים ואגוזים, עם ניחוח וניל קלוש. ההתקפה קטיפתי משיי, מגלה טעם נעים, מרוכז עם מבנה טוב. טעמים של פירות יבשים, ושילוב של שוש וצלילים קלויים.תערובת: 63% מרלו, 32% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק